MUPPAR!

Vaknade utvilad klockan 14!
Skööööööönt!
Kollade ut och de varkar vara en SUPER fin dag!
BRA!
Då smälter snön!
:D
Hoppas att de skrapar lillvägen till jobbet idag, höll inte på att ta mig upp, men med tungan mitt i munnen så kom jag mig fram..!
:P

Hmm... Fick en öppna Ellos med posten idag..?
Har nog kommit fel...
MUPPAR!
Undrar om man får all post, undrar hur mycket som försvinner på vägen?
Mmm..!
MUPPAR!

Jah, har två dektektiver!
Jobbigt..!
Talar självklart om klassåterträffen den 27 mars...
Har inte anmält mig och nu är de försent (sista anm.dag var den 28 feb.), MEN har två filurer som efterforskar och efterforskar och nu är man tvungen att fara...
Känns lite drygt, var som inte sugen, vet inte varför, men njaaaoooo...
Hmm..
Jag trivs juh bättre här där jag kan lukta på blommorna...
Neh, skämt å sido...
Vet i rackarns varför de inte är lockande...
Kan juh ligga i att man inte har haft kontakt typ med nån som man gick med och de man har haft kontakt med ska inte gå...
Aja...
Får se hur de blir...
Är för trött för att tänka på de..!
Tar de på måndag..!
:P

Datorn är sönder på jobbet, kändes lite konstigt att inte läsa journalerna, men förhoppningsvis så är den fixad till ikväll..!
:D

Hmm...
Köttfärslimpan blev blek, fanns ingen soja, hoppas att de köper hem...
Behövs till kycklinggrytan inatt och fläskfilegrytan till imogon..!
:P

Nu ska man tippa omkull och kolla om man hittar nå bra att glo på..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0