Nordmalings brevbärare är muppar!

Emma nästan duktig..!
:P
Vaknade 14.20...
Gött gött gött..!
Men de känns i huvet att man skulle nog inte ha stigit upp, men jag försökte juh, sen behövde jag på toa...
Då var de kört, kom juh på att Jon, Kate och åtta barn..!
;P

Smaskat i mig ett par hårdbröd och ska snart tippa omkull...
Funderar att gå ut och kolla till bilen innan, sen lämna en tidning som har kommit fel där nere i entrén...
Undrar om man blir av med lika mycket post som man får fel??
Muppar på posten..!
JA, jag vet vad jag påstår..!
Känns som om man har rätt att säga så, då man jämt får nå som är inte mitt, kanske inte jämt med 40%..!
Hmm... Nu känns de lite dumt..!
Att säga att posten är muppar är att säga att halva min släkt är de och att jag är en fd. mupp...
Så vi gör så här..!
NORDMALINGS BREVBÄRARE ÄR MUPPAR!
Nu..!
Så..!
Känns de bättre...!
;D

Neh neh..!
Ska dona på..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0