Onsdag..! Ser ni..! Jag kan!

Men ooo så duktig jag har varit..!
:D
Soooooovit gott ända till 15.45..!
Skööööönt!
Nu är jag peppad för sista natten..!
De blir nog bak...
Bröd och non kaka om larmen tillåter mig...

Onsdag.. Rackarns vad tiden har gått fort..!

Imorgon är de tandläkare, så de blir en Umeå tripp, gött gött..!
Sen blir de väl att shoppa en sväng...
Gött gött de med..!

Neh, nu ska man kolla om ugnen är klar...
De värsta att när man sover så här länge så är man as hungrig när man vaknar...
Så idag så ska jag lyxa till de...
Kyckling nuggets..!
:D
Mmmm..!

Hur har vädret varit idag?
Inte så himla mycket sol nu, men man ska juh inte klaga, solen skiner juhe..!
Fick vinter känslor då jag körde hem imorse...
Träden var alldelens vita och kristall liknande..!
:P

Innan jag får hem idag så fick jag några tips på var man kunde beställa skräp saker...
Anneli är duktig kort-görare och hon kan nog sina saker...
Så jag ska kolla in..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0