Tjingelingeling!

Gårdagen var rätt så händelsefull..!
När jag hade stängt av dumburken och gjort mina hårdbröd, så for strömmen...
Var väl borta i ca 45 minuter, inge fel på de, men då kollar Fredrik ut på och säger;
"Jag tror att de är spya på balkongen.."
Ååå..!
Så vi skottade av och sköljde av den... Var lite smått sugen på att gå upp och kolla vad de håller på med...
Men jag höll mig...
En gång till så kommer Emma och bankar på..!
MUPPAR!

När vi brummade in till Umeå fick vi ännu ett vårtecken, förutom sol och lite värme så regnade de..!
Härligt!
Man satt och mös..!
:D

En sväng på stan med Lisa medans mamma solade och sen bar de iväg till OBS innan man for och åt hos dem..!
Mmmm..!
Gott..!
Fattar inte!
Mamma lärde sig laga mat den dagen jag flyttade... Kanske inte... Men de känns som de..!
Hahahahaha!

De har juh skaffa sig en dator, så man lärde dem MSN, de är inloggade nu...
Kan nog säga att man kanske inte är den bästa läraren, de svarar inte...
Men de kan juh vara Lisa, mamma skulle juh jobba och då förstår jag..!
:D

Mer skräp saker kom man hem med...
Nu ska jag lugna mig tills jag får mina paket...
Lätt att säga då man inte ska lämna Nordmaling i veckan..!
Mohahahahahaaaa!

Fick inte igång internet idag..!
:(
Men jag fick prata med en trevlig karl som hjälpte mig..!
Dock så har jag modemet i "musingången", han skrattade då jag frågade om jag skulle stoppa den där och kolla om de funkade....
Jah, sen kommenterade han att Norrläningar är allt go´...
Drog till mig den klasiska svaret Jo med inandningen..!
Då skrattade han ännu mer..!

Neh, nu ska jag pyssla på...
Ska vara barnvakt idag...
Hur nu de kommer att gå..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0