Min vän posten..!

Väktes av min kompis posten..!
Trodde att de brann, hon plingade som en galning, snarkar jag så högt att hon hörde att nån var hemma?
Efter några pling konctaterade jag att de inte var en dröm och att de kunde inte vara mina tätt återkommande Jehovas och drog på mig en tröja och öppnade...
Då hade hon hunnit halvvägs upp...
Hon kollade lite konstigt på mig, så jag fick juh erkänna att jag låg och sov, då blev huvudet ännu mer snett, så jag fick juh säga som de var...
Då skrattade hon och tyckte att jag skulle sätta upp en lapp på brevlådan..!
Hehe..!
Inte samma brevbärare som de brukar vara..!
Rackarns att all post som hade kommit var min..!
Hehe..!

Ååå... Hamnade på en scrap-sida... Nu har man lagt saker i varukorgen...
Men de bästa med den sidan är att de är fraktfritt..!
:D
Ni kan vara lugn, ska inte beställa, än iallafall..!
Ska kolla vad jag kommer upp i...
Sen skulle juh de underlätta om man hade kort, men de har juh Fredrik..!
Hehe..!

Hur som haver...
Fick mitt paket från min senste beställning..!
Vart inte så himla mycket...
5 saker, men då handlade jag typ bara för 183...
Så så var de med de..!
Har pluttat på på den sidan.. Just nu är man uppe i 113 kronor...
Så jag funderar på att snöra in en beställning då jag får kantakt med Fredrik och kortet..!
Hehe..!
Blir nog slutet av månaden..!
:P
De har juh billiga band som jag använder mycket..!
Så de så!

Neh, nu ska jag lägga mitt sk. köpberoende åt sidan och inrikta mig på nå roligare..!
Jobb inatt..!
Andra natten!
Hoppas att den går bra..!
Något larmig i natt så jag slöt ut att baka...
Inatt är de, den go-luktade, kålpuddingen..!
Blöööööh!
Får se om man får ihop nån kaka...
Syltrutor är juh inte allt för komplicerat...
Imorgon måste jag nog baka bröd, verkade rätt så tomt på den fronten...

Neh, nu ska jag se om de finns nå varmvatten...
Annars tvättar jag nog bara håret.. De behöver inte så mycket värme..!
:P
De ska dona på, så vi kunde vara utan...

Solen skiner..!
Ååå..!
Ska man pallra sig ut?
Ska man våga de?
Jag kan juh hamna på ett skoterspår..!
Hahahahahahahaha!

Passa på då man har vaknat tidigare...
Då man vaknar 16 känns de som att man bara ska vakna till, äta och sen dona iväg....
nog för att de är fyra timmar innan man ska iväg, men de går fort sm rackarns..!

Neh, nu ska jag slita mig från denna dum-sak och pillra mig in i duschen och kolla om de blir att blöta sig helt eller inte..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0