"Kära dagbok"

Jah, då har man laggt brevbärar-yrket på hyllan...
Tur nog så behövde jag inte gå långt, bara titta åt vänster..!
:P

Natten är snart klar..!
Hem och sova..!
Dock så kommer klockan ringa 10.50!!!
Blöööööh, känns som jag skulle kunna sova till 16..!
ÅÅå!
Men men, de är möte..!
De brukar vara kl 13, men eftersom vi ska ut och äta och dona på så är de framflyttat till 12..!
Suck..!
Tre timmars sömn får jag då...
Om man nu kommer sig hem..!
Har kanske inte snöat så mycket, men de har blåst som rackarns..!
Driver som må duga..!
HATAR snö på vägen..!
Tiggt till mig en plats i chefens bil..!
:P
Har mina aningar om vars de är i Rundvik vi ska, men är inte helt 100, sen slipper man köra och man kan bara slappna av..!
Undrar hur trött jag kommer att vara inatt..?
Neh, tänk possetivt...
Sista natten, sen får man sova ut...
Hmm... Inte de heller... Fredrik har tandläkaren, så de blir till att fara till Umeå...
Men har då tänkt att skippa städa imorgon, bara tvätta och duscha på morgonen...
Städar på fredag istället...!
Dammråttorna blir nog glada för de..!
:P

3 timmar?!
Uh..!
3 timmars sömn och sen ska man snöra ihop en janssons..?
Undrar hur de går ihop..? Återstår att se..!
;P
inatt har man då gjort fruktkräm och kroppkakor..!
Var smidigt då man hade kokat potatisen och gjort fyllningen natten innan..!
Emma smart..!
Sen har de varit de vanliga pysslet...

Nu kommer den stora frågan...
Hur slutar Dawsons Creek??
Ska kanske erkänna att jag är väldigt inne i de på nätterna...
Visas två avsitt från kl. 03.00 och då brukar de vara rätt så lungt, så man hinner se en del iallafall...
Tror att jag såg sista avsnittet nu...
De har gått ut och Percy for till flygplatsen för att sommarjobba på en båt...
Men de kan inte vara slutet?!
Då blev jag besviken..!
Men men, hoppas att man har lite tid över imorgon, så får man se om de börjar om från början, slutat helt eller om de fortsätter..!
Känner mig så fjantig då man sitter och ser..
Men man måste juh få vara de ibland..!
Har juh slutat att se Våra bästa år..!
Hahahahahaha..!
De är juh inte som om man ser de då man är ledig..!
Då skulle de verkligen vara terapi varning..!

Måste erkänna att de har blivit mindre TV för min del sen vi flyttat...
Har radion på istället och sen donar man på...
Är inte lika mycket att se på och då är de lika bra att stänga av än att sitta och tom glo...
Längtar tills sommaren då man kan ta SKÖNA promenader och sitta och glo på balkongen...
Men vet inte riktigt om jag är en "balkong-människa", men man kan juh alltid bli..!
Sitta där och titta ut över parkeringen..!
Hahaha..!

Ni kanske märker att man är lite pratsjuk...
De bästa med att blogga är att man kan diskutera med sig själv...
Kanske inte roligt att läsa, men jag har den inte för de, lite terapi för min del...
Jag kanske inte skriver allt jag gör eller känner, men de är ändå nått...
Nästan som när man var liten och förde dagbok...
"Kära dagbok"
Mina är sedan länge brända...
Något man kanske ångrar...
Har kvar de man skrev då man var liten och oskylldig, men de andra är borta...
Eh, man ska se framåt och inte älta om de förflutna...

Jah, jag står nog fast med vad jag skrev..!
Denna blogg är inte rolig att läsa..!
:P

Neh, nu ska man göra ett ryck igen...

Huvva, om man är trött nu så undrar man hur trött man ska vara imorgon den här tiden..!

Hoppas att alla har fått en god natts sömn!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0