Vilket är värre??

Nu har man gjort klart två till kollage eller vad de nu är man gör...
Man har börjat få slut på de man använder som mest...
Eller så har man börjat få slut på ideér..!
Hahaha..!
Vilket är värre??
:P

Neh, så farligt är de inte...
Men skulle vilja mer 15x15 papper... Känns så skadligt att klippa i 30x30 papper...
Men jag har utsett några som inte riktig är min smak, de kan jag nog klippa i..!
Hehe..!
Om jag ska ha mer papper så blir de att beställa från en annan butik...
Panduro har inte så stort utbud, sen är de rätt så dyra på den fronten...
Hittat en som jag är sugen på...
Men jag väntar nog en vecka, sa en månad till Fredrik, men de behöver han inte veta..!
Hehe..!
Blev att jag beställde från Panduo, nu vet man ju vad man använder och vad man klarar av...
Sen vill jag ha de rätt så stilrent, så de kanske är lite sterilt...
Får se om man får in nå bilder på bloggen, så ni vet vad jag pratar om...
Har en känsla om att jag kommer att prata om de mycket..!
Hahahahahaha..!
Jah, mycket småsaker blev de... Och en hemlig låda..!
Jag är svag för hemliga lådor..!
Beställde ingen förra gången, men nu..!
:D
Kom upp i 607 kronor... De tragiska är att de är MINDRE än en månad sen jag beställde..!
Hade 15% rabatt sen senast jag beställde..!
Hoppas att jag får de igen, skulle inte förvåna mig att man sitter där om några veckor..!
De roliga jag upptäckte att de har samma priser... Då menar jag Panduro och återförsäljaren i Umeå..!
De är ovanligt, annars brukar de ligga några kronor högre och ibland mer..!
Men jag har då hittat min butik om man ska köpa lite smått och gott..!

Imorgonn blir de nog Baggård eller att man stannar här och inte skräpar...
Vill inte bli less på de..!

Har varit ute på en halv lång promenad med mina små kära med..
De var -1 i skuggan för tre timmar sen, undrar vad de ligger på nu?
Solen är alltid välkommen!
:D
Sommar för den delen med..!

Ska man skotta av balkongen och sätta sig ute en stund?
Neeeeeh..!
Inte riktigt jag...
Tur man har tid att lära sig på sommarn..!
:P
I år ska jag nog ha blommor...
Jag har en bild i huvet att de ska bara vara de blå som brukar sitta mellan blommor...
Hahahaha, fattar ni?
Hmm...
Små små blå blommor och blad (bladen är självklart gröna) sen hänger de så fint..!
Nu kan jag nog inte förklara så mycket bättre...

Mycket spring i trapphuset är de då..!
Visst är de väl lördag idag?
Då har de sin förklaring..!
Alla andra har juh ett liv..!
Hehe..!
Jag är som Ferdinand...
"Jag trivs bättre här där jag kan lukta (i de här fallet) plast blommorna..."

I kväll är de juh andra chansen... Man kanske ska se...
Tycker inte om vad de har gjort med melodifestivalen...
Bättre att ha ett program med bra låtar än fler pogram med halv dåliga låtar...
Han som valde vilka låtar som skulle vara med i år måste juh ha varit hög vid de tillfället..?
Man måste juh ha en hum om vad som kommer att slå igenom...

Ååå...
Använde mig av rött glitter, jag tror att de är överallt..!
Att de kan skräpa så mycket..!
Men man kan inte hålla sig ifrån..!
Hahahaha..!

Nu ska man dona på..
Leka lite med hundarna, sen ska man se om man får ihop ett kollage till innan Fredrik kommer hem och de är dags att börja med maten...

På återseende!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0