VILL INTE!

Sov så gott idag..!
Vaknade av klockan..!
:D
Hann vara stiga upp så kom hundarna in springandes..!
Ronja har sån rolig springstil då hon är glad att se en..
Hon riktigt studsar fram!
Min lilla dam..!
:P

Fredrik gjorde varma mackor....
Varför är de alltid godare då andra gör dem?!
Fattar de inte..!
Men men...
De kunde inte stanna så länge, Fredrik skulle äta middag med hans mor och granne, så de brummade hem sex...
Men vi hann städa innan dess, så idag är de bara tvätt och dusch innan man ska snarka..!
:D
Klockan kommer att ringa tidigt..
Ska till Umeå...
Blir nog bio ikväll...
Som vanligt..!
Hahaha..!
Bio tillhör nästan vardagen för våran del... Bara nästan..!
;P

Har nog bestämt mig, ingen klassträff för min del...
Fredrik kallade mig Färdinan, må så vara..!
:P

Mmm...
Ledig vecka igen...
Arbetsdagarna (eller man ska väl säga nätterna) går så rackarns fort..!
Känns som om man har jobbat en natt...
Ååå..!
Men får se de på den ljusa sidan...
Får pyssla och rå om hundarna lite..!
Sen får man ligga och guppa på en mysig mage..!
:D

Sommarn är väl snart här, men rackarns moternatur bara retas...
Råkade se nyheter igår kväll och de skulle bli kallare igen..!
Ååå!
De värsta av allt är att de kanske skulle bli snö!
VILL INTE!
:/

Jah...
Tick tack..!
Tiden går fort..!
Mitt nya recept på fiskgratäng är inte lika "jobbigt" som de gamla..!
:D
Mindre kastruller!
Kanske tar lika lång tid att göra, men mindre kastruller..!
:D
Mohahahahahaaaa!

Neh, nu ska man gå och dutta på...
Man ska väl göra nått innan man ska brumma hem.:!
Hehe.:!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0