:D

De gick juh bra idag..!
Fick vänta en och en halv timma, men då var faster på tandläkarbesök hon med, så man fick prata utav sig en stund iallafall...
Sen hade jag köpt mig en bok, var så HIMLA tråkigt att åka bussen på vägen in, så jag passade på..!
14-årig tjej till salu tror jag att den heter...
Är en verklig berättelse som är MYCKET bra..!
Satt ute och läste på balkongen då Fredrik ringde och sa att de var dags att farma på Farmville..
Han är fast i Nyåker med bilen..!
Hoppas att de går bra..!

Efter tandläkaren traskade jag ner på stan!
Gjorde riktigt ont, har skavsår sen de högklackade skorna på begravningen, så de var en plåga...
Tyckte att de var lika bra att gå in de nya skorna då man liks hade ont..!
:P
Tog mig till kaphal och gick in i provrummet för att ta hand om mina fötter, tur nog så hade jag plåster i väskan, hittade en kofta som fick följa med mig hem!
:D
Mötte upp med mamma och gick runt och donade..!
Hon fyndade skor och jag hittade ett till par, men orkade inte pröva dem då de gör så rackarns ont..!
Fikade inne på Kungspassagen...
Eller, mamma fikade jag fick frukost/lunch/middag bestående av en sallad..!
MMMmmmmmm!
Hungrig var man..!

Nu ska man ut och sätta sig på balkongen igen..!
Visa brösten för allmänheten, men de bjuder jag på...
De är synd att de är sån insyn från vägen..
Men men..!
De ser nog mer om de far på en badstrand..!
;)

Hej då gott folk!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0