Dagen..?

Uppe med tuppen...
Nästan iallafall!
Fick hem karln igår kväll, men då han kom hem så var de tomt här...
Jag for och hälsade på en filur som höll på att flytta in...
Men men, han kom och mötte upp och sen traskade vi hem igen...

Fick då ha lite mysigt innan sängen kallade..!
Låg och disskuterade filmstjärnor...
Jag kom på en lek: Vi säger en stjärna sen ska den andra komma på filmer den har varit med i...
F*n, jag tyckte de var svårt att komma på en stjärna till att börja med, så ni kan  nog lista ut hur de gick för mig..!
:P

Dagen..?
Jah, idag har man voffsarna så man ska passa på att ta några promenixer...
Sen funderar jag på att scrappa...
Tror att jag börjar med scrappandet, Fredrik gick en  kortis med voffsarna innan han for...

Neh!
Dona på en stund innan man sätter igång på riktigt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0