Emma kan läsa..!

Jah, efter lördags mys så är de söndag...
Vad ska dagen bjuda på?
Vinkat hej då åt Fredrik och nu sitter man och lyssnar på radio och funderar vad man ska hitta på...

Ser inte ut som ett solarväder, men skenet kan juh bedra!
Får hoppas på de...
De ynka minutrarna jag satt ute igår...

Började läsa en bok igår...
Jenny av Jonas Gardell
Vet inte om jag rekomenderar den, de var rätt så äcklig, men tycker man om en komikers uppväxt och ett ufo gör entré så ska man nog ta sig tid...
De är bara ca 180 sidor, de läser man lätt...
Läste ut den nu på morgonsidan, visste inte vad som gjorde att jag la ifrån mig den igår...
Jah, TV:n lockade...
Men jag hade bara två kapittel kvar...
Men men, den fanns juh kvar...
Nu är man sugen på en till bok...
Jag gillar verklighetsbaserade böcker...
Typ Pojken som kallades det och Bakom stängda dörrar...
Får se om man hittar nån...

Jah, ser mulet ut...
Jag som tänkte jobba på min bond-bränna...
Håller tummarna..!

Hmm...
Undrar om man ska ta fram scrapandet..?
Håller på med en hemlis!
;P
Men ska se till att få en bild innan den far vidare...

Neh!
Detta giver ingenting!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0