Fattar fortfarande ingenting!

Vaken...
Eller om man ska kalla detta vaken...!
Vet i rackarns när man somnade igår...
La oss iallafall runt 00.30 och sen låg vi och pratade på ett långt tag...
Känns då som om man bara blundade så ringde klockan...
Blöööh!

Tandläkaren idag...
11.30, dock så ska Fredrik fara och lämna bilen, hoppat att den blir lagad denna gång, så jag får ta bussen..!
Har inte åkt buss på sju år..!
Hoppas att man kommer sig till Umeå...
Hoppas att de tar pengar på bussen..!
Annars är jag nog illa ute, har juh inge betalkort..!
Oj oj oj... Detta kan sluta illa... Tror att jag har ca 30 kronor på mobilen..!
Aja, han ska lämna mig på busstationen innan han brummar vidare, så han får se till att jag kommer mig på..
Är som barna..!
;P
Hem så kan man juh köpa biljett i informationen..!

Men men..!
Bussen går 8.55... Så de blir att vänta i en och en halv timma, men de var den enda bussen som gick, annars skulle man vara där tio minuter för sent..!
Mmm..!

Men men...
FÅr se om man traskar ner på stan...
Vet då att ultra bussarna INTE tar emot pengar...
Tragiskt..!

**GÄSP**
Om man då fick bädda ner sig!

Hade en jätte mysig dag igår..!
Fredrik kom hem jätte tidigt, så man skippade sin vanliga middag (frukostbröd) och gjorde kyckling i ugn, sen hade vi bara allmänt mysigt...
Innan dess blev de liiiite scrapande...
Blev en lite längre promenad på kvällen...
Jag skulle ta ut pengar så vi passade på...
For och kollade till graven...
Blommorna sen begravningen ligger fint fortfarande!
Ser så rofyllt ut...
Fattar fortfarande inget...
Kommer vara jobbigt att vara på NUS...

Aja..!

Nu ska man kolla om man får till luggen eller om man ska måsta ta fram plattången!

// Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0