Huvva!

Sitter och fäller en tår...
Ser på Jade...
Den brittiska reality stjärnan med livmorderhalscanser...
De är nu henne bröllop och under pausen så fick jag bara googla och kolla när hon gick bort...
Visste att hon hade gått bort...
Jah, en månad efter hennes bröllop så somnade hon in..!
Fy bubblan vad orättvist allt är!
Huvva!

Jah.. Traskade på Fahlgrens, men de var så rackarns lång kö..!
Fulla parkeringen med bilar samt massvis på vägen..!
Så jag ställde tillbaka min lilla sak som jag hade hittat och traskade hem igen...
Funderade på att gå till blomaffären och köpa en till sparbössa..!
Mina två är juh fulla!
Sen har de halva priset på CULT...
Men de fick vara, bättre att stoppa i de kronor den kostade i de man har, dock blir det till att pula ner dem..!
:D
Får växla in...

Neh!
Nu ska man pilla på...
Bar ut blommorna, men satte inte upp dem, de kan juh regna och senast fick jag inte ner dem...
Tur så hade min räddare i nöden bättre tur..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0