Mmmmmm!

Jah..!
Bakningen fortsätter även inatt..!
Gjort brysselkex, eller de är ogräddade, men de räknas ändå?

Dagen var mysig, dock har man jätte ont i magen..!
Åt pizza till middag för att vi kom hem så sent och när man inte har ätit så mycket på två veckor var de rätt så påfrestande..!
Men men..!
Tur nog så går de att jobba med magont..!
Är huvet dumt får kroppen lida..!

Känns gött att timmarna går...
Längtar hem till sängen... Bäddade till de igår så de är bara att ta på sig nattskjortan och krypa ner..!
Mmmmmm..!
:D
Andas ut och snarka..!
Dock så är man helt ensam...
Inte ens vovvarna...
Kommer att kännas konstigt, men förmodligen (eller förhoppningsvis) så kommer man sova till 16...
Dock brukar de inte stämma efter första natten...
Jag riktar in mig på ett..!
Man ska sikta lågt, då blir man inte besviken..!

Neh..!
Nu ska jag grädda kakorna och sen ge mig på tvättstugan..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0