ÄR PYSSEL SUGEN!!!

Mätt och belåten sitter jag och försöker smällta maten...
Huvva... Gott med paj... Även om de var en sån simpel paj som taco-paj...
Mmmmm... Gah...
;P

Dagen..? Jah... Vad hände av dagen..?
Den rullade förbi... Suttit och små läst och glott i taket... Inte kanske riktigt så, men nästan...
Var tänkt att man skulle en snabbis till Umeå, Fredrik skulle juh inhandla nå små saker, men de blev inte...
Fråga mig inte varför... Han svamlar om att ställa klockan på nio imorgon och dra med mig in...
Nio?! Huvva... Då har man juh just laggt sig..
Hahahaha..! Nära på iallafall..!
;P

ÄR PYSSEL SUGEN!!!
Men de är lika bra man avvaktar... Väntar juh liks på två paket, de ena avgick från Helsingborg idag och de andra har jag inte hört nå ifrån... Skickas nog via posten...
Får se om man svänger förbi lägenheten imorgon och kollar brevinkastet..
Vem vet vad smarrigt kan vänta en där..!
:D

Visst är de onsdag idag..?
Då har jag paketet troligtvis nästa onsdag... Då får jag scrapa..!

Neh... Ska kolla om man hittar nå att fördriva tiden med...
Vänta..! Är de inte Arga snickaren nu?
Sen Hk..?

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0