Att göra eller inte göra?

Blev inge mer Umeå.. Skönt nog.. Orkade allvarligt inte...
Har haft lite farsdag och jul..!
Stackars hundarna som har fått höra på min ostämda julsång... De blev så glada då Fredrik kom in i rummet.. Då tystnade jag..!
;D

Hatar att slå in vinflaskor... Testade en ny inslagning som jag såg en bild på för läääääängesen...
Så här blev de:


Simpel och lite annorlunda...
På bilden jag såg så hade de använt scrapbooking-papper, men eftersom man är där man är, så tog jag de jag hade... Inslagspapper och presentsnöre... Funkar...

Neh.. Nu ska man KANSKE ge igen med lite kallvatten... Karln står i duschen...
Att göra eller inte göra?
De är den stora frågan...
Eh.. Tror att jag ska vara snäll idag..!
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Japp som jag trodde från början...Diabetes...Snyggt inslagningspapper!

2010-11-04 @ 22:17:58
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0