BLÖH!

När man lägger sig så är de höst och då man vaknar så är de vinter?!
Vill juh ha SOMMAR!
Blöh!
Fryser bara jag kollar ut..!
Håller mina fingrar och tår att denna vinter kommer gå lika fort som sommaren gick...

Hade en mysig gårdag med en tur på stan, handla och sen tvär for vi förbi systeryster...
Tydligen hade jag gjort mig förtjänt av en present där med...
Presentkort, ögonskugga och hårmousse...
Aldrig använt hårmousse, så de är på tiden man börjar..
;P
Har bara aldrig kommit mig för att köpa... Men tänkt tanken flera gånger..
Hehe...

De var tänkt att jag skulle få en "födelsedagsmiddag" av Fredrik, men på tisdagar är de inte så mycket som är öppet, så de blir nästa fredag på Norrlandsoperan... Är de då planerat, får se vad de blir...

26 år..?
BLÖH!
De går då bara utför...
;P

Neh.. Nu ska man dona på och se vad man ska göra...
Är vaken så tidigt... Ska man våga ge sig ut på vägen?
Ser oplogat ut...
Hmm..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0