De lär sig fort...

Trött och slut i kropp och huve... På nå konstigt vis hade jag fått för mig att jag går av idag...
Men de är juh en natt kvar... Rackarns... Jag som vill ha fredag så man får fara till Umeå och njuta av trevligt sällskap..!
Men men.. Den som väntar på nå gott väntar juh sällan för länge..
;P

Jah... Torsdag... Ska snart sova för dagen...
Har delat ost med Ronja...
Tar några ostskivor och lite aoli... Mumma.. Slår sig ner här och mumsar...
Ronja sitter i stolen bredvid och får sin del av kakan... Blaze är för morgon trött för att bry sig... Men Ronja verkar ha kommit in i rutinen..
;D
De lär sig fort...
Hehe...

Natt i natt mina sköna!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0