Ett paket blev två...

Kan ni tänka er..?
Skickade iväg karln för att hämta ett paket och han kom hem med TVÅ!
Mitt andra hade också kommit!
HÄRLIGT!!!
Mycket mumma kan jag gott säga..!

;P


Börjar från vänster...
De ljusbruna förpackningar (Tim Holtz) + fågeln och grenen (Heidi Swapp) är masker, MYCKET kul att dona på med...
Den stora vita saken som ligger under de hela är Martha Stewarts Score Board
, man använder den om man ska göra kort, kuvert eller boxar...
Brevid de mini maskarna är de en Clearstamp.
De svarta askarna är Distress ink. massa med härliga färger...
Efter dem så kommer en 12"s linjal som förmodligen kommer att underlätta..!
;P
Och den lilla guldiga ringen är guldband...

Så nu LÄNGTAR man till en RIKTIGT härlig PYSSEL dag!

De är illa att man sitter och kollar på fler saker, då man inte ens har brytit förpackningen på de man har fått..
Hahahaha..
Men jag gick juh ut x-tra natt förra helgen och den får man juh ca 2000 för...
Mohahahahahaaaa!
Dock så har jag en känsla att jag redan har spenderat dem... Men de behöver man juh inte veta..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0