Ett tillägg:

När jag ÄNTLIGEN hade fått komma mig in i duschen igår så kom en kanna kallt vatten över mig..!
RACKARE!
Skrek (vem gör inte de då de blir tvär kallt), men skällde inte ut honom... Jag skäller inte ut, jag ger igen...
Så när han satt tog jag ett LITET glas till HÄLFTEN fyllt och hällde på ryggen hans och vilket liv de blev!
Han blev surare än surast...
Varför ger man sig in i leken om man inte leken tål?!
Vi har juh varit ihop snart nio år, så han borde juh veta vad som komma skall...
Att han inte lär sig... Men men... Jag ska väl också ha lärt mig att han är sådan...
Nästa gång tar jag en hink med vatten och häller den över honom då han duschar... Eftersom tydligen var detta inte samma sak, jag som tyckte att han fick de så mycket lindrigare än vad jag fick de...
;P

Jah... De är tur att de är söta och kärvänliga..!
;D

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Oj är det så länge...Vad tiden går fort... Bröllopp nästa år då?!

2010-11-03 @ 17:45:12
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0