Håller då tummarna!

Måndag morgon och början på min arbetsvecka...
40 timmar sen är man ledig igen... Får se om man ska göra de som här halft planerat på fredag...
Håller då tummarna!
;P

Kallt är de här.. Tror att elden har slocknat... Elementen är då kalla...
Dock så har jag aldrig gjort upp eld och kommer då inte börja med de på första tagen...
Men men... Varmt blir de väl någon gång..
;D

Vaknade av ett sms, att jag aldrig lär mig att stänga av ljudet...
Men de kan juh vara nå viktigt...
Men men... Lite vatten över huvudet sen hoppas man att man är pigg..!

Drömde om min Cuttle bug som damen hann före på..
Nästan så att man ska beställa... Dock så tror jag att jag kommer vänta tills efter jul...
Eller?
Jah... De låter vettigt...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0