I HATE SNÖ!

Bio tjatet började tidigt, till slut stod jag inte ut och gav med mig...
Och glad är jag för de... Hade jätte mysigt... Och MYCKET bra film var de...
Kanske ska skriva vad man såg... Ni är kanske inte tankeläsare..
;P
Unstoppable
SE DEN!
:D

Fick stressa och köpa biljetterna och sen stressade vi i oss maten och vi satte oss i biosalongen precis 18.31!
Hehe..!
Tur nog så missade vi bara lite reklam... Och de får man nog av på TV..
;P

Imorgon ska klockan ringa tidigt... Har utvecklingssamtal... Huvva... Jaja...
Ska packa mina saker som jag har köpt och fått, sen tror jag att jag passar på att scrapar..
Jag LÄNGTAR!
:D

Neh.. Blöt är man.. De snöar.. Tog bort de som fallit från taket och lite granna runt om...
I HATE SNÖ!
Om ni inte har fattat de än..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0