Klurigt klurigt...

Ååå..!
Sitter och funderar om man ska göra en beställning... Har inte kommit över tanten som tog MIN Cuttlebug...
Får se får se...
Kanske ska avvakta tills efter jul...
Eller?
SVÅRT!
HJÄLP!
Kommer jag ens att använda den? Kommer knappast köpa dies till den... Och sen får man bara med en dies...
Hmm...
Jah... Klurigt klurigt...
Får se... Ska iallafall få Fredrik att göra sin beställning på Dexter... Han skulle juh ha box 1, 2 och 3 i julklapp...
Då är de juh lika bra att han knappar in, så de blir rätt...
Sen har jag klurat ut vad mer "litet" jag ska köpa till honom...
Får se hur man ska få honom att acceptera den... Annars tar jag hjälp av en blivande jurist...
Mohahahahaaaa...

Neh...
Fått skriva ut nå papper... Märkt att man inte har sån data händig karl...
Gav upp utan att ens testa... Men jag fick den till att fungera..
Jag kan då jag vill..
;P

Nu är karln ute ur duschen, ska kolla om han är sugen på lite "jul-handel"..
;D

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:29:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0