Man är som barna..!

**GÄSP**

Vaknade av ett sms... Eller snarare flera... Skulle nog kunna sova ett tag till med tanke på vilken tid jag la mig..!
Men men...
Vi hade de mysigt med levande ljus i natt... Tror att de var bara vi som märkte att strömmen var borta ett bra tag...
Då jag rastade hundarna blev allt bara svart, tur nog så fick jag in dem och då jag skulle pallra mig upp för trappen så kom den tillbaka...
Men sen försvann den på riktigt...
Rätt så mysigt med levande ljus... Att man inte tänder dem oftare...

Har fortfarande inte kommit över hur bra filmen var igår...
Sen var jag så duktig och inte handlade nå... Eller... En maskara, men den vart gratis, Fredrik hade fått en kupong från H&M... Så den ränkas inte..!
Mohahahahhaaa!
Men men, handlade juh för 950 innan vi åkte... Men de behöver man juh inte komma ihåg..
;P
Ett av paketen är på G... Undrar om de är via DHL... Hmm... Aja... Fram får man då hoppas att den kommer..!

Inatt hade jag nog mardrömmar... Jag drömde att nå kom flygandes emot mig och när jag visste ordet av så stod jag upp... Tur nog var Fredrik uppe, iallafall första gången...
Huvva... Hade nån konstig känsla att de var nått i sängen... Tragiskt nog så kollade Fredrik igenom den och vips så kunde jag somna igen...
Man är som barna..!


Idag får man se vad man ska göra... Fredrik pratade om att han skulle behöva in till Umeå och fixa en sak...
Får se om han vill ha med sig mig...
Annars vet jag inte om jag ska kanske fara till lägenheten och pyssla...
Har juh lättat mina rastlösa fingrar med ett kort här, men de är juh inte samma sak...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0