Pucko!

Jag är ihop med ett pucko... Men en söt sådan... Turligt nog...

De blev svenskt och de blev böghumor och den var bra...
Riktigt söt film, om en film kan vara de, man fick tänka efter och skratta...
Skönt att veta att man är gammal nog att förstå "politik-humor"..
Hehe...
Den var bra... 4 år till... Jah... Se den... Om ni nu törs..
;P

Innan bion blev de en sväng på stan... Eller en sväng på tre affärer...
Mamma ringde desperat, hon hade lovat Lisa en Petshop-kalender som var slut på Ersboda...
De två hon köpte dög inte (Hello Kitty, med saker inte godis och TV-kalendern)...
Så man traskade på den nya leksaksaffären.. Och tur nog så fanns den där...
Jah.. Om Lisa hade varit vaken då vi var förbi så skulle jag ha berättat att då jag var liten fick man en chokladkalender, som min bror snodde godis från och sen fick vi DELA på en TV-kanlender...
Hehe, hon var nog glad att hon sov..
;P

Sen blev de Up2, hittade en klänning eller om de är en lång tunika som fick följa med hem...
Fredrik verkade då nöjd... Brösten ploppade riktigt ut... Ser ut som man har tripper E:n...
Men men... Han övertygade mig att den skulle med...
Dock var den juh inte gratis... 300... Men de var juh inte hela världen..
Får se om man vågar ha den någon gång...
När jag förklarade de för mamma så löd hennes kommentar så här: "Som om du skulle behöva större bröst?!"
Jah... Känner nog samma sak...
Hehe..
Jaja.. Köpt är köpt...

Nu ska man snart sätta sig och dräggla... House... Grrr... Mumsigt!
Mmmm..!
:D

Schipp-schopp på er!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0