Emma gillar!

Kan man säga att man har haft en rätt så härlig dag...
Mötet gick fort och smidigt och sen fick man träffa lite gamla arbetskamrater...
Sen fick man skämmas lite... Var och hälsade på en pensionär, hon kom ihåg senaste datumet jag var där...
Och de var läääängesen...
Fy på dig Emma..!

Sen brummade man till lägenheten och satte sig ner...
Tog år och dar innan man hade fått fram allt och gett de nya sakerna hem...
Sen tog de ännu längre tid innan man kom på vad man skulle göra...
Var sugen på en julig sak så jag började dona på...
Dock så var jag så DUM att jag vände klockan fel... Och de blev inte bra med mitt julkort på lillan, så jag fick byta ut de och ändra inrikting...
De fick bli ett William-kollage...


Tänte vara liiiite klurig med titeln... "MAJS" + en klocka= "MAJS TIME"
Jah... Smart va... Hahahaha... Nje.. Men de fick bli så..!
;P
MAJS, klockan och blad kvisten i högra hörnet är masks...
MYCKET kul att dona på med, dock så är de kladdigt, tror att jag var svart i hela ansiktet...
Använde mig av Black soot-distress och duttade runt.
           


Färgade även de minsta blommorna och hjärtbandet (var vita från början) med distressen...
De silvriga är Punchinella... Lappat ihop de så att de ska bli bredare plus limmat fast vita och gula (han har juh gult på haklappen, så jag tyckte att de skulle passa...) diamanter...


"William" i Tiny Alpfa...

Jah... De var dagen i stora drag..

Anledningen att jag bytte bild var att Blaze var vänd åt andra hållet.. Då skulle hon "kolla" ut från kollaget... Och de blev inte bra...
Om man hade vänt klockan rätt, så skulle de vara en annan sak..
;P

Men men.. Ska kolla runt sen ska man se om man hittar nå att dona på med...

Blir bjuden på middag på lördag... Inte illa va?
De var tänkt att pappa skulle komma hit och sen skulle vi ut och äta, men de finns juh mer att välja på i Umeå och sen kan man juh passa på och handla... Ska juh vara en scrap-loppis på ersboda..!
:D
Emma gillar!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0