Aja...

Jag hoppas att hon agerar... Sitter och irreterar mig på Gunilla, tror att hon heter så, i Svenska New York fruar...
Han är bara inte verklig!?
Att man kan vara så oförskämt.. Hon gnäller på honom, då hon beter sig som hon är...
Aja.. Får skylla mig själv som ser de..
;P

Måste förklara varför Fredriks tå bild kom upp igen...
Då han var här tidigare så visade han sin söta tå eller rättare sagt att han hade hål i sockan...
Sen när vi pratade på MSN så kommenterade han att jag inte hade nämnt nå om den så jag fick juh bara lov att busa lite..
;P

Jah.. Ännu en ensam natt med tjiv om vem som ska ligga var...
Men man kan inte göra så mycket av saken.. Bara att avvakta...
Nu ska man se om de är nå på TV annars så lägger jag mig och läser...
TV:n verkar lockande.. En dokumentär..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0