Blöh!

Jag som trodde klockan var alldelens perfekt mycket så att man kunde stiga upp utan att vara super tidig... Och så är den 05.37... Vad är de här?!
Har vaknat till rätt så många gånger under natten och velat ha morgon... Men de har bara inte fallit in... Gav upp nu... Sitter här en stund, sen ser man om man kan sova en stund till.. Klockan ska ringa runt 9.45...

Kallt inne, så antingen så måste de vara kallt ute eller så har de blåst...
Gissar nog på bägge delarna, då man har legat och lyssnat på vinden...
De har lovat snö i veckan... Idag ska man byta däck på lill prinsen och göra honom klar för vintern innan man ska bege sig till Umeå...

Neh.. Ska plutta på ett tag och sen får man se om man kan sova.. Skulle kunnat ha duschat, men jag tror knappast att de finns nå varmvatten... Och jag kan inte göra upp eld om de skulle kosta mig livet.. Eller joh, nog kan jag de... Men jag kan då inte med pannan... Så de är juh onödigt att ens försöka...
Hehe...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0