Då är de ÄNTLIGEN klart..!

B I N G O!
I´m done!
;P

Satt långt in, men tillslut så fick jag till de.. Rackarns handskrivet..!
Men jag löste de... Skrev på en tag och vips, så ser man de inte...
Hahahahahaha..!

Min BINGO-rad:
♦ Något brunt ♦ Dekor i metall ♦ Något stämplat ♦ Spets ♦ Något handskrivet

Och så här blev de:


Jah... De är Lena... Kortet är taget då vi var på The bishops arms, för er som inte klurade ut de..
;P
Använt mycket Distresser, bla runt kanterna...
Papperet bakom bilden är "pack-papper" från IKEA, jag tyckte att de skulle passa in bland färgerna..
De övriga bruna är samma papper som "ramen" runt.


Tiny alpha... Verkligen små bokstäver, men de funkade där..
;P


Tog sitt tag, men jag klippte ut alla bokstäver (ur "ram-pappret") och för att de inte ska "smälta" in helt i bakgrunden, så ritade jag med guld runt om dem...





Här ser ni tag´s:en och en klocka... Bakom den mindre står de att de är Lisa som har tagit bilden, så de är de handskrivna...
Stämplade klockan, klippte ur den, ruggade kanterna, inkade så att man fick bort de vita som kom fram och hede lite stickles runt om för att få lite glitter...
Tag´s:en har jag använt masks och Distress ink.. Mycket kul att dona på med...
Här fick jag in metall dekoren...
Ska jag våga säga att de är från INDISKA..? Satt på en lapp på en sak man har köpt där... Den som spar den har..
;P


Spetsen var vit och jag tyckte att den stack ut alldelens för mycket... Så jag färgade den med Distress Ink och vips, så passade den in...
Fäste tre mocka band i olika längder med blom-brads...
Ni ser att de glittrar i guld... Blandade lite Distress refil ink, vatten och guld perfekt pearls och sprayade papperet de första jag gjorde...

Så ni kanske ser hur de glittrar och glimrar på..
;D
Och självklart kanske ni märker att de mesta är brunt...
:D

Neh.. Har en otålig karl som ska ha datorn...
Stressat igenom inlägget... Men är de nå ni funderar över är de bara att höra utav er...
;P

Spela du med!


http://scrapgalen.blogspot.com/

Hurry hurry!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Oj vad du är duktig! De blev jättefint :-)

2010-10-26 @ 20:36:04
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0