...

De känns som om allt sjunker och man kan inte göra nå annat än att stå och se på...
När ska allt bli okej igen?

Är i Nordmaling nu med mina två små älsklingar... Är inte på scrap-humör... Är inte på humör att göra nå... Har legat i sängen och läst, ett försök att komma sig bort, men de går rackarns inte..!

Ronja ligger vid sidan om mig och tvättar Barba-Mamma... Lillan snarkar på för fullt...
Har nyss ätit lite sallad, sparade så jag har imorgon... Känner jag mig själv så skulle jag inte idas laga nån mat imorgon, så de problemet är löst...

Är de för tidigt att gå och lägga sig nu?!
Orkar inte vara vaken..!

Neh.. Ta en tablett och sova, de får de bli...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0