....

Då är man inskolad och klar... Neeeeeh... Gick ganska bra bortsett från en ditalj... De var en som absolut INTE skulle ha hjälp av mig... De gick inte, blev bara argt, men tydligen var de vanligt då man var ny... Men de är juh inte så bra då man jobbar ensammen..?
Oj oj oj... Försökte med allt... Men icket... De värsta var att de var den som behövde mest hjälp...
Aj aj aj aj aj... Har legat och tänkt och tänkt... Vändigt och vridigt... Men kanske nattpatrullen kan hjälpa, de brukar komma in runt 2-3.. Men då blir de att den får vänta...
Åååååååååååå!

Somnade till och vaknade prick nio... Fick lov att ringa till Fredrik och prata utav mig litegranna... Men de gjorde inte saken bättre... Måste juh säga som de är till kvällspersonalen, men tydligen var de juh vanligt...
tog ett tag innan jag somnade om... Vaknade nyss, då gav jag upp.. Jag får sova imorgon...

Hatar att man ska vara i lägenheten då man inte har nån att bolla med... Men Fredrik hade saker som han skulle göra, så de var nog lika bra...

De håller på att bygga för fullt här utanför... Kan nog vara de man har vaknat upp av...
Nu får de vara klara..!
;P

Nu ska man tippa omkull och glo på TV... Kanske man får sova...
Håller tummarna att den accepterar mig inatt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0