Göra idag?

Nu har jag då sovit igen mig..! Somnade inte tidigt, men vaknade för en kvart sen, så jag har ändå fått mina 10 timmar... Dock så är dagen halft borta... Måste skärpa mig!

Göra idag?
Ta fram lite julkänsla och slå in nå paket, hittade en kartong på jobbet som passar perfa..!
;P
Sen ska man göra kyckling och dona på med salladen...
Mmmm... LÄNGTAR..!
:D
Sen tror jag att de blir de vanliga... Måste komma mig till Nordmaling någon dag nu... De känns liiiite onödigt att ha en lägenhet man inte är i... Men de kan man lätt ändra på..!
;P
Man har som tappat liiiite sug då man inte kan beställa de man har planerat.. Man vill juh testa på sådant med... Men icket... Får vänta ett tag till innan jag börjar kolla på en annan sida...
Aja...

Neh... Ska plutta på här ett tag sen ska man nog dona på...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Ska ni behålla huset?

2010-10-01 @ 14:51:01
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0