Jaaaaa!

Jag har hittat vinterskor..!
:D

           
Denna blev de                                          och jag tror att de vart denna...

Aja... Sköna var de då..!
;P
Sen fick man dem för 524 och de var väl bara att tacka och ta emot...
Nu ska jag se om Fredrik vill låna ut ett kort så att man kan beställa... Jah... Jag vet att man är gammal nog att ha ett eget, men de skulle nog gå varmt, så de är lika bra att låta bli...
Hahahahah...!

En UNDERBAR dag har man haft...
Fick på däcken och kom över kallduschen...
Åt buffe på Eurasia och sen blev de en Ersboda tripp... Biltema, RUSTA och Jysk... Sen blev de att hälsa på Lisa lite... Satt och mös med hennes små gnagare... Ronja och Blaze tvättade dem såååå ren och fin...
Blev The other gays... Mycket bra kan jag nog erkänna... Så nu är de bara att ni far och ser..!
;P

Neh.. Om man ska ropa hit han och kolla om han vill gå med på detta...
Hehe...

// Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0