Juppidupp!

Tog sitt tag innan man somnade, men då jag väl gjorde de så sov jag på ganska bra..
Kan inte fatta vad jag har gjort.. Är inte nervös, de kommer väl sen, men har bara inte insett att man är så impulsiv... Men men.. De är väl bra de med... Ibland...

Ni verkar ha haft en rätt så härlig dag... Får se om man tar sig en promenad innan man ska brumma till skogarna... Håller tummarna att de INTE blåser så mycket... Inte skönt för öronen...
;P

Neh... Vill scrapa... Men de får bli på måndag...Veckan är juh fullbokad...

KARM och RÄKKEL... Nu har Fredrik varit på G igen... Han är söt ibland..!
:D
Tur att jag inte har ett U, då kunde juh han ändra KÖK till nå riktigt smarrigt...
Hahahahaha..!

Varför är sängen aldrig lika skön när man ska lägga sig än då man ska upp..?
Är de inte bättre att de vore tvärtt om..?

Åååå... Sooooolen... Så fiiiiiiint...!

Neh.. Ska inte svammel så mycket..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0