Kan dock inte låta bli att pilla..!

The last airbender har man sett... Kan inte säga att jag gillade den.. Följde juh serien Avatar (som filmen kommer ursprungligen ifrån) och de har juh missat så mycket... Allt kändes som en snabb genomgång...
Men lyssna inte på mig.. Fredrik gillade den verkligen... Hoppas att de skärper sig till två:an kommer annars får de med mig att göra...

Hann på Donken... Sista salladen hann hamna på min bricka.. Mohahahahahaaa, nu vart de nån som vart utan..!
;P

Men men... Fick juh lov att ta kort på de jag har köpt...
Tydligen hade jag lovat, nämner inga namn, du vet vem du är...
;D

Så här kommer de:

Massa papper, tror att de var 60 st och nå annat smått och gott..
Swerlsen fick man för att man var med i en tävling... De är de gröna blingblinget...


Kolla så små och söta stämplar... La en femma på, så man kunde se... Skrattade då jag såg dem...


Och självklart fick jag juh bara lov att testa punchen! Fiiiiiiint!

Har lyckats få en blå nagel...
Aj, säger jag bara... De och skavsår...
Kan dock inte låta bli att pilla..!
Åååå!

Neh.. ska kolla om karln är redo att se Lyxfällan.. Tur att man kan spola tillbaka...
Kanske kan man lära sig nå knep att bli rik... Dock så inser man själv hur mycket man slösar...
Hahaha.. De funkar inte riktigt som jag vill...
;P
Nu har jag då inga fler paket som jag väntar på... Återstår att se hur länge de är så..


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0