KLIAR!

Gjorde en lite tripp till Fahlgrens idag.. Hittade mycket mumma... Dock var de bara bilsaker som fick följa med mig hit... En till Pärlan och en till Prinsen...
Hehe.. Får lägga in nån bild sen.. Orkar rent utav inte nu..
;P

Då jag kom hit så var de att ställa sig vid spisen.. Mumma med mat.. Då man har levt på bröd hela helgen...
Blev kyckling i ugn, pommes och bea.. Fredrik fick välja och jag tyckte att han gjorde ett alldelens utmärkt val...

Sitter och lägger i saker i kundkorgen.. Är uppe i under 400 med frakt... KLIAR... Tyckte att de var rätt så billigt med tanke på att de är 60 papper och annat smått och gott.. Får se om man lägger in en beställning imorgon...
Beroende på hur mycket pengar man bränner på stan... Måste juh fira de nya jobbet och sörja de gammla...
Jah... Skulle vara kul att få göra en psykisk utredning.. Bara att kolla om man har nå beroende...
Ioförsig är de bättre att inte veta.. Hahahaha.. Då får man juh inte shoppa..
Hehe..!
;P
Oj oj oj... Måste verkligen vara helt sjuk, men de skiter jag totalt i...
Hahahaha...
Neh, får iallafall se om man beställer... Då kanske man får sakerna på fredag eller måndag... De är juh passande... Eller... Jag har juh massvis med nya saker jag inte har prövat på, knappt öppnat... Men denna beställning är juh en "påfyllnad"...
Jah... Vänstra delen av hjärnan håller på att övertala den högra att köpa... Vet inte vilken del som ska få vinna...
Aja... Har till på söndag på mig... Då går erbjudandet ut...

Neh... Ska lägga mig och se på då Fredrik spelar... Han har invaderat sovrummet, så jag har inte så mycket val.. Men de är mysigt att ha honom nära iallafall..!
Sen är de juh kul att se hur frustrerad han är då han "dör", dock så är de inte så ofta som jag vill...
En sak skulle jag vilja ändra på... De är samma j*vla melodi hela tiden.. Eller de är en annan då han kommer till en ledare.. Men i stora drag så piper den på likadant...
Men han borde varva den snart och gå vidare till ett nytt spel..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0