Kramigt värre!

Fick tre små sängkamreter idag..!
Härligt härligt...
Är lite små stressad.. Får fortfarande inte hjälpa och de verkar helt omöjligt... Måste ringa chefen imorgon då jag har gått av... Känns lite jobbigt... Annars är allt helt perfekt...
Så de var skönt att Fredrik kom förbi... Avreagera mig lite och få en trygg famn och krypa ihop i...

Han har ändrat om här... KÄR, K och RÖKKEL... I köket vet jag inte vad de står... Men de är bara tt tänka efter... De ska juh stå KÖK, KRAM och KÄRLEK så de är bara att klura ut... Ni får gissa... Tror att de ska stå AM... Om jag inte har klurat fel... Vilket jag kan ha gjort..!
;P

Skönt... Fredrik ringde nyss.. Han hade kommit sig till Baggård... Har juh bara sommardäck på Pärlan... Nu ska han till Nyåker och hämta däcken... Hoppas att han håller sig på vägen..!

Skönt att Fredrik kom, annars skulle jag nog inte kunna somna om då jag vaknade runt 12...

Neh, nu ska jag tippa omkull och se på Top Model!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0