Julafton redan i oktober!

Varför är man alltid som ett barn på julafton då man ska öppna paketen man har beställt?
De fanns där nu!
:D
Så fort jag kom hit skyndade jag mig in i sovrummet och slet upp de..!
Ååååh... Var MYCKET smarrigt..!

Titta:

De ljusbruna paketen till höger är maskar.. Blir en ny upplevelse... Eller allt utom de två rullarna tejp, tomte clearstamps:en och stickles:en (glitterlimmet nedanför Embossin tool:en) är en ny upplevelse..!
Ska bli kul.. Håll tummarna att jag klarar utav de bara..!
;P

Synd att de man bara är ledig två dagar nästa vecka... Men går juh av nästa måndag och då har jag juh tid att dona på..!
:D

Som sagt är jag i Baggård...
Igår då jag satt här tittade jag ner på en söt syn...






Hon kunde väl inte välja vilken bädd hon skulle ligga i (huvudet ligger i blom-bäddens madrass)...
Sötingen min!
Nu ska man snart ställa sig framför spisen och laga nån mat... Ytterfile... Fråga mig inte vad de är, men de är rätt så gott...

Jah.. Idag börjar nedräkningen.. Nu har jag tjatat om den i nån vecka, men nu är den här..!
Hehe... Känns overkligt... Kan inte fatta att jag har varit där i två år... Känns som om man har ny börjat men ändå inte...
Åååååå...
åh andra sidan är jag sugen på att kolla vad Ankaret erbjuder... Om inte annat kommer man hem fortare på morgonen och de är nog guld värt.. Förhoppningsvis så är vägen bättre...

Kollade i Bil och Bostad igår... Hittade en fiiiiiiin lägenhet på Skogsbrynet... Där bodde Farmor och Farfar då jag var ung... De KLIAR... Iomed att man jobbar så lite man gör så kan man juh sova här de dagar... Får avvakta och kolla vad den slutar på... Såg att de var två ute där...
Detta var en trea som var omgjord till en tvåa... Mer behöver man juh egentligen inte...
Men då är utropspriset på 950 000:-... Kunde den inte vara gratis..?
Hehe..
Månadskostnaden med lån skulle ligga på ca 6000 och då är de ink. allt... Och är man 2 så blir de juh hälften..
Men de är väl skönt att ha nå att drömma om.. Eller?

Neeeeh.. Har samlat allt för många vuxenpoäng desse två år.. Måste lugna ner mig så att jag inte klassas som vuxen helt..
Hehe..

Nu är lill prinsen tankad och redo för avfärd... Fredrik var snäll och fyllde på luft i hans skor medans jag var och hämtade paket... Alldelens utmärkt då man själv aldig skulle komma på tanken..
;P
Guld värt!

Rackarns... Missade rulltrappan även denna gång...
Ååå!
Men EN dag så SKA jag åka...
Skulle inte förvåna mig att de INTE fungerar just DEN dagen..
Hahahahahahahaaha...

Neh.. Tror jag ska överlåta datorn åt Fredrik så att han inte blir mer kinkig på mig än vad han redan är...
Gött att ha fått vara här iallafall.. Kommer leva länge på de..!
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Hoppas det blir något fint av alla nya grejer!

2010-10-08 @ 09:16:07
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0