Visst är de tisdag?

ÅÅåå...! Paketet avgick från Helsingborg igår klockan 13 och de har fortfarande inte skrivit nå mer..!
Morr..!
Vill ha de NUUUUUUU!
De bara retas..!

Gick en rask och lång promenad... Gick mellan husen ut vid brandstationen och sen till norrskenshallen och samma väg tillbaka...
På nått konstigt vis vägrade Ronja gå första biten, men hon fick bita i och när hon vägrade totalt så bar jag henne... Tur att man har små hundar... Tror att hon var lite skrämd av en som satt och skrek vid dagcentret... När vi hade tagit oss förbi där så duttade hon på som vanligt...
De var skööööönt....
Efter promenaden lämnade jag vovvarna hemma och gick till Konsum... Tänkte att jag skulle hitta mig en sallad, men de fanns bara små frallor... Så blev lite små godis sen fick de vara... Måste juh ha nå litet då jag ska dräggla ikväll..!
;P
Visst är de tisdag?
Då är väl House?
Jooo... De måste de vara..

Så vad ska man äta då drömmarna om en sallad sprack?
Orkar inte beställa från pizzerian, deras sallader är för stora.. Är inte så himla hungrig...
Får nog bli varma mackor... Så de så..!

Känner i öronen att de blåste ganska rejält... Skulle nog ha tagit en mössa... Neeeeh.. Jag är juh viking.. Sen passar jag inte i mössa.. Hehe...

Väntar och väntar på ett samtal som aldrig kommer... Ska nog bädda ner mig och läsa.. Har juh läst några sidor i den nya boken..

Den dagen min dotter blev galen - en pappas berättelse
Michael Greenberg

Baksidan:
"En sommar kväll rusar Michael Greenbergs dotter Sally ut i trafiken på Manhattan helt övertygad om att hon har kosmisk insikt och kan stoppa bilarna. Det maniska anfallet drabbar utan förvarning - plötsligt är Michaels dotter en främling för honom. På dagarna förvandlas deras gemensamma liv till ett kaos av oro, smärtsamma skuldkänslor och sluten psykiatrisk vård.
Minnesvärt, gripande och osentimentalt berättar journalisten och författaren Michael Greenberg om sommaren då hans älskade dotter drabbades av en svår psykisk sjukdom."

Än så länge har jag bara läst tio-tolv sidor och den är väl okej... Har inte kommit in riktigt... VÄLDIGT liten text vilket är irreterande ibland... Återstår att se vad man tycker...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0