Att vara snäll är så överskattat...



En MYCKET bra film! Dock såg jag den på svenska och med pratande barn, men den var MYCKET bra!
Blir till att köpa sen när den kommer ut...
Den måste juh bara var bättre på engelska..!
;P

Vad mer... Mötte upp Mamma, Lisa, Lena, Daniel och Wille på Max... Lär mig aldrig.. Ta inte en sallad där, Emma... Så... Nu kanske jag kommer ihåg... De är coscos eller vad de nu är för blöh i den...
Men men...
Vi fick då middagsunderhållning... Polisen kom och hämtade tre grabbar...
Två polisbilar parkerade och in kom dem...
Undrar vad de har gjort... Men men... Hade väl haft de för trevligt... Pinsamt för grabbarna...
Men de har nog sig själv att skylla..!
;P

Prinsen gick bara bra... Fredrik satt i passargerar sätet och njöt av åkturen... Mummlade några skämt som jag låtsades inte höra, ibland var man nära på att tvär bromsa och be honom stiga ur... Men han är juh så söt då han tror han är rolig..!
;D
Go Gubben...

Varför är jag till 90% klar före Fredrik..? De är inte manligt..! Hahahaha... Aja... Hann då vintra in bilen... Nu är de bara borsten som saknas och den ska införskaffas... Så de så..!

Nu då? Trött.. Men ska INTE sova... Skulle inte förvåna mig att jag vaknar tidigt imorgon... Men men.. Slipper då sova... Skönt att jobba igen...
Men vad ska man säga? Jag tror att de har luskat ut de.. Men annars är de bara att säga som de är... Sökte för rolighetens skull och nu kanske ni får en som kan laga mat..!
Hehe.. Jah.. Tur nog så är de väl ett tag kvar innan jag slutar.. Så de får dras med mig ett tag till..!

Nu hör jag att vi får främmande... Man kan inte smyga in till oss...
Hahahaha..!

Neh.. Ska kolla vidare på nätet och sen ska man väl hitta på nå...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Har hon blivit nyttig?

2010-09-27 @ 08:14:32
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0