Dumma mej..

Huvva vad sängen kändes skön då larmet gick igång...
Men men... Har man förhandsbiljetter så har man...
Dumma mej..
;P

Blev chockad att de inte blev nå prat igår... Tappade hakan då han kom upp och lånade en film... Dock kom jag mig inte isäng tidigare ändå... Hade en sällskapssjuk karl som skulle spela och prata ändå...
Så runt 3-4 tiden så somnade man nog men Fredrik var fullt igång, så de ska va kul att se hur trött han är...

Som vanligt var de en konstig dröm... Men jag känner att jag börjar bli van...

Gårdagen bjöd inte på så mycket mer än ute pysslet... Lagade nån kött rätt... Kan inte säga att de var fläskfile... Men den var go ändå... Och sen såg man lite TV och till slut så blev de att se på då Fredrik spelade...
Börja ångra att vi kopplade in 8-bitars i sovrummet..
;P
Neh, de är roligt att se på då han har tungan mitt i munnen..!

Hundarna är utslagna... De gillar nog inte vårat schema denna vecka... Stackarna... När jag går av på torsdag så måste jag skärpa mig... Så är de bara...

Får se om vi tar lill-prinsen in idag... Vi kommer liks bara vara 2 och sen behövs de tankas...
Måste då komma ihåg att lägga in vinter sakerna jag köpte innan jag far iväg imorgon...
Senast var de juh rut-skrapning som gällde...

Neh... Nu kan jag inte dra ut på de längre...
Dags att sminka sig och dona på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0