Duttat på...

Jag unnade mig lite scraping..
Hehe..
;P

Här kommer de man duttat på med:


Märks de att man har de mörkt och mysigt?
;P
Jah... SOMMAREN 2010...
Gjorde som förra gången, en ram runt, som jag även nu stämplat kanterna på...
Denna gång med rosa...
Som ni ser är de en cirkel i spets och jag har även hett en spets runt fotot...


Bokstäverna har jag klippt ut i samma papper som "ramen", dock var de för tunt för att klara av att hålla formen om man skulle fästa dem med kuddar, så de blev att klippa varje bokstav 2 gånger och limma ihop...
Stämplat med rosa runt om och som sagt fästa med kuddar så de "ploppar" upp...
Blommorna duttade jag lite rosa och guld på... Jag stämplade just så pass att de syntes...


Limmade fast diamanter runt ringen och i blommorna...

Jah.. Nu har man plockat bort och hundarna är rastade...
Vad ska man hitta på då?
Hmm... Har inte ätit nå... Dock så finns de inte så mycket hemma... Man har inte varit här så mycket i sommar...
Aja, annars får man ta en Piggelin..!
;P

Känns konstigt att sova ensam... Men man ska väl härdas...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0