...

Nostalgi på hög nivå..!
Är så frusen av mig så då man skulle ut och dona på med veden så letade jag reda på en huvtröja..
Hittade min gamla Eminem tröja som jag köpte i gymnasiet..
Så nu myser man i den tillsammans med sockar...
Huvva.. Har jag sockar så tycker jag att de är super kallt..!
Blööh, sov till och med med dem inatt..
Hehe..
Tvätta upp denna tröja och ta med till lägenheten och ha den som hemma tröja i vinter...
De ska jag nog göra..!
Den är sköööööönt..!
;P

Nu då?
Blir inge Nordmaling, han behövde tydligen inte saken, typiskt...
Man får väl ta en vända dit i helgen och dona på...
Dock så har klyven kommit hit och de är juh kul att stå och dona på med den med...
Ååå..!

Neh...

Ska göra nå vettigt...
Fotoalbum kanske?
Skönt nog så vart de inte lika många bilder som förra gången..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0