Fy på mig!

Huvva man sover som en kratta... Vet inte varför man drömmer som man gör...
Sen kan man inte prata om de...
FY! Nu vill jag drömma härliga drömmar ett tag!

Inatt kom jag på att jag skulle tvär möblera om i sovrummet och så blev de...
Fredrik blev chockad då han kröp ner... Sägen står helt annars... Men tur nog satte han sig inte på golvet..!
;P
Vet inte vad jag tänkte på, men nu finns de mer plats och sen ligger man med huvudet mot elementet, så de blir nog varmt och skönt...
Tidigare hade vi en byrå för, men den lyfte jag åt sidan, tung som rackarns!
Men man är juh viking..!
Kanske blir varmare i rummet nu när elemetet inte är förtäckt lika mycket..!
;D
Jaja, de hade jag för mig runt 3 inatt..!
Tur att man ska jobba i helgen!
Hahahahahaha!

Ronja kom in och insåg att hennes bädd har följt med huvudändan och ligger inte längre intill dörren...
Såg så besvärad ut då hon la sig vid fotändan, så självklart så fick bädden ligga där!
;P

Nu..? Jah... Vet i rackarns vad man ska göra nu...
Fredrik är ute på en biltur, tror han försöker få bilen lagad, hoppas bara filuren har tid...
Så man har huset för sig själv... Gött... Dock inget att göra...
Har spenderat morgonen, eller steg upp för nån timma sen, framför datorn gluttandes på scrap-saker...
Lagt i kundkorgen, men har inte skickat iväg beställningen, men vill så gärna...
Men nu får jag skärpa mig!
Kan inte spendera som jag gör, måste bygga upp sparandet igen!
Fy på mig!
Får beställa nästa eller då nästa månad!
Så de så!

Neh, nu ska man mysa med vovvarna i soffan...
Kanske kolla om de verkligen var kalopps och nån soppa idag...
Ha de gött!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0