Fy skäms!

Jag som trodde att jag var duktig, men så visade de sig att jag för skämmas...
Klockan är inte alls halv fyra... De var nog mer ett önsketänkade...
Men men.. Får ta igen mig på torsdag... I morgon är de möte...

Berättade för två igår vad jag har gjort för någe... Glömde helt bort de imorse... Men får ta de på mötet...
Ska även höra när hon kan släppa mig... Får nog boka in mig på inskolning...

Inatt har man gjort paj, bakat franskor och gjort chokladgodis...
Godiset gjorde jag på morgonsidan... Hittade blockchoklad och jag har alltid velat testa de godisarna...
;P

Neh... In i duschen så man vaknar.... Sen ska man lägga iordning kläderna tills i morgon...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad du är duktig :-)

2010-09-28 @ 14:57:18
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0