Har man lite åh göra så har man...

Var uttråkad i början av veckan och har man inge scrapsaker här, så tar man de man har...
I de här fallet ville jag testa en ide jag har gått och tänkt på..
Sett liknande på YouTube, fast då är de bara fyra till åtta blad, min tanke var att om man kunde ha ännu fler..!
;P
Och efter lite pill så blev "provet" klart och Fredrik fick de som "morgon gåva" då jag kom hem från jobbet dagen efter..!
Hehe, man ska inte låta den gå till spillo... Neeeeh... Ville bara höra vad han tyckte om den...
Men men...
Här kommer den:


Ni fattar konceptet?
Som sagt hade jag naadaaaah, så med lite tejp och A4 papper fick jag ihop den...


De är en skrövlad tejbit i mitten på blomman och en vikt bit för att hålla fast tag´s:en...


Och för er som inte har förstått de, så är de en sk. explodingbox...
;P


Jah.. Innehållet...


Efter mååååånga om och men så fick jag dit alla blad...
Självklart är de dit tejpade...
Imitten av blomman har jag knövlat lite papper och som vanligt fäst med tejp...

Nu vet man att de går att göra..!
;P
Så får se om man ids sätta sig igen... Fast denna gång på riktigt..!
;D
Liiite smått drygt att klippa ut blanden, men jag tyckte då att de blev bra...

Vill ni ha en beskrivning på hur jag gick tillväga är de bara att höra utav er, så ser jag vad jag kan fixa...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0