Hjälp!

Ja, jag vet att hon inte fyller år förrän den 22 januari...
Och ja, jag vet att de är den 16 september...
Men jag hade juh inget att göra igår, så jag testade om de gick att göra...

Ser detta ut som Hello Kitty?


Ni ser inslagspappret jag har köpt...
Är de likt?
Jag klippte ut i ett vanligt A4:a, ritade dit konturerna, ögonen och nosen och klippte dit morrhår och rosett...

Ska förmodligen klista frast den på paketet...
Men min fråga lyder: Funkar de?
Ser de ut som Hello Kitty?

Ååå!
Aja, har några månader på mig..!
;P

Neh, nu är karln här!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Naj vad du är duktig! De ser ut som Hello Kitty :-)

2010-09-16 @ 14:08:12
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0