Jag är som sugen...

Vaken och redo för dagen...
Eftersom man inte har en klocka i sovrummet sa jag till Fredrik igår att han skulle väcka mig då han vaknar...
Eftersom han inte har vaknat så låg jag och drog mig lääääänge tills jag pallrade mig upp...
Tur nog så var de inte allt för tidigt, snarare allt för sent..!
;P

Men men...
Igår donade man på med lite ved, dock så finns de kvar...
Man ska nog göra sina lass innan de rackarns rummet blir klart..!
Sen satt man och skissade på skisser (lo till scrapbookingen) tills man tog tag i albumen...
Bilderna är på plats, nu ska man bara rita och skriva nå...
Har gjort några sidor, men pennorna tar sin tid att torka..!
Morr..!
Lättare att scrapa..
Hehe..!

Idag är de bio som gäller...
Fick nå förhandsbiljetter senast...
Så de blir att dona på stan och plutta på...

Satt och kollade på en utlänsk scrap-sida igår...
Ska man våga beställa?
Man får Cuttle bug för halva priset, som allt annat...
Sen är frakten på ca 120 kr...
Jag är som sugen...
Dock så blev sugen mindre då Fredrik började prata om tullavgift..?
Ska kolla lite vidare på de, kan juh inte vara tull om man beställer till privat bruk?

Neh... Sitta en stund här innan man ska in i duschen...
Håll tummarna att de finns varmvatten..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0