Men säg till om ni hittar..!

Seg startad... Resten av huset sover medans man har suttit och donat på här...

Hur i rackarns kan löven bli så tvär gula?
Man hinner inte ens blinka så ligger dem på marken...
Fy... Nu är de vintern kvar...
BLÖÖÖÖH!

Fick räkningen på försäkringen till bilen igår... Nu börjas de... Men de är rätt så skönt att ha en alldelens EGEN pärla...
Speciellt skönt då Fredrik säger att han ALDRIG kommer att köra den (igen)..!
Hehehehe...
Ska vi slå vad?
;P
Den är så FIN så han kommer inte kunna låta bli!
Hehe..!
Måste tvätta av den innan vintern kommer... Sen måste jag köpa skrapa och motorvärmarsaker...
Har då hittat en gul skrapa och en lika härlig borste som man ska slå till på..!
;D
Dock så har jag inte stött på nån gul motorcupe-värmare...
Men säg till om ni hittar..!
;P
När jag körde hit igår var de en pojke som pekade och sen slog han hans kompis...
Alltid härligt att medverka i smärta..
Hahahaha... Neh... Men Gul bil!
Hehe..

Nu ska man sega på tills de blir Umeå...
Blir nog Toy Story 3 i 3D om de inte finns nå annat...
Varför ska man måsta se den i 3D... Tycker inte att de är så speciellt...
Muppar, men jag vill juh seeeee!
Åååå...

Neh...
Ska inte tråka ut er..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0