ONSDAAAAAAG!

Onsdag onsdag onsdag...
Ska försöka få in de i hjärnan...
ONSDAAAAAAG!
Nu... Imorgon är de jobb som nalkas...
Om jag inte minns fel så är de kallops och nån soppa som ska göras...
Undrar hur de ska gå... Men de får funka...

Skit väder!
Morr!
Vill ha sommar igen..! Hade juh ingen i år...
Satt och tänkte på julen igår på vägen hem...
Huvva så mycket som kommer att förändras...
Allt tar bara musten ur mig... Och då undrar man hur Fredrik känner sig...
Fy bubblans...

Vad ska man göra idag då?
Antingen blir de att rösta och tanka bilen...
Måste lära mig att tanka, har endast gjort de en gång..!
Man får skämmas!
Men jag har halvtank, så jag kan dra ut på de tills imorgon eftermiddag..
Hahahahaha...
;P
Eller så far jag till lägenheten... Inte för att jag är så sugen på att scrapa...
Eller kanske liiiite...
Är lite fantasilös... Dock så hjälper skisserna...
;D

Återstår att se vad jag ska göra utav min tisdag... Hmm... ONSDAG... De slant..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0